fredag 13 december 2013

Lucia


Inte kan man tro att det är Lucia idag när man ser bilden, men den är faktiskt tagen idag innan vi tog våran promenad runt ödetorpet. Lovis var med också. Ivar hade blåst omkull en gran över skogsvägen, annars var allt som vanligt. Rundan vi gick är ca 3 km och vi hann se sammanlagt 10 rådjur och 3 älgar. Det är sjukt vad rådjur, älgar och korpar det finns hos morsan och farsan. Så sjukt att jag faktiskt har slutat skriva på facebook när jag har sett så mycket djur för det är nog ingen som tror mig längre. Dock är det sällan som jag har sett hare där borta, men det är ju inge roligt att se ändå. 

Imorgon ska jag checka av Athlas fantasi och förhoppningsvis lastträna Zorro. Känner att det börjar bli dax att ta tag i dom där berömda hornen. Lät som att det börjar på att bli dax att byta transport igen. Hoppas dom väljer något bra då, som star trailer till exempel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar