onsdag 11 december 2013

Igår lyckades jag ta en promenad med Zorro och Lovis innan det vart alldeles för mörkt. Båda var pigga och glada och då känns det ju extra skoj att hitta på något. Det hade börjat töa och Zorro halkade lite på stallplan men sen var det inga problem alls. Han gick som om det vore bar mark, jag gick däremot och spände mig för att det var halt. 

För ett år sedan var hästarna klippta och bar täcken. Zorro var skodd och Athlas skoddes en stund senare för att slippa halka när det vart isgata. Nu ett år senare går dom oklippta, otäckade och oskodda. Hoppas på att kunna ha dom oskodda hela tiden men blir det för halt så får jag ge med mig och låta slå på framskor. 

Tänk vad ens liv och synsätt på något kan ändras på ganska kort tid egentligen, men det ska bli spännande att se vad som blir härnäst.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar