söndag 8 december 2013

Lite bitter

Så var söndagen och 2a advent kommen. Senast igår vart jag att fundera på varför jag har hästarna, jag gör ju nästan inget annat än hämtar hö, hämtar strö eller mockar och det känns som att jag inte har varken tid eller ork kvar att göra något med hästarna efter att det ovannämnda är gjort. Och tar jag mig tid att göra något med dem så känns det taskigt mot Lovis som får vänta så länge. Att jag heller aldrig kommer iväg med Zorro på hältutredning gör ju inte att det känns bättre. Ekonomin är oerhört ansträngd just nu och det känns som att morsan bara motarbetar mig när det kommer till lastningen och transporten. Men bara den här jävla julen är över och Lovis har varit till strömsholm så ska jag boka tid åt Zorro. 

Får väl se vad jag hittar på idag. Raspade lite på Athlas framhovar igår så det får väl bli bakhovarna idag iaf. Måste gå kurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar