måndag 7 november 2011

Fundersam häst ?

Idag var det tredje dagen i rad som jag skrittade Zorro. Han lär ju undra vad som hänt och håller på att hända, har ju inte gjort nå med grabbarna så värst mycket sen jag skaffade Lovis. Skulle tömköra bägge grabbarna igår tänkte jag men hittade inte Athlas gjord så det fick bli en promenad för hans del och Zorro fick ett skrittpass på banan. Idag fick Athlas bli hemma medans morsan o jag skrittade längs vägen med gubbarna. Hovis har varit och skott idag också. Han har blivit väldigt noga nu senaste gångerna tycker ja, men det är ju bra de ! Får se vad vi ska hitta på imorrn, jag och hästarna. Ska väl försöka köra hem lite hö så jag slipper ha det hängande över mig. Ska försöka ta mig iväg och simma också så jag får röra på mig, det behövs verkligen om jag ska kunna tävla lite dressyr i vår utan att behöva skämmas ihjäl för hur jag ser ut. Allt för idag, klart slut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar