tisdag 12 april 2011

Underbara pojkar !

Dagar som denna behöver jag inte ens fundera på varför jag har hästarna. Vi har haft så roligt idag, eller iaf jag :)
Athlas och jag var till ridbanan och han fick hoppa lite. Han fick prova på lite studs och han verkade gilla att hoppa och han hoppar riktigt bra faktiskt :) Dock var det inte någon direkt höjd på hindren men det kommer med tiden :) Skulle vilja ha en duktig liten ryttare till honom sen men dom växer ju inte på träd.
Zorro och jag dressyrade lite på banan idag med. Huur fin som helst i skritten ! Och släppte stundtals i traven också. Travade tre varv åt bägge håll och sen gav vi oss. Men va kul det är att rida lite seriöst och ordentligt men det känns att det var bra längesen sist, tror det är typ två år eller nå :O
Imorrn blir det lite uteritt med Zorron och troligen lite tömkörning på banan med Athlas. Kommer bli kanon bara jag inte går och lägger mig när jag kommer hem från jobbet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar