söndag 17 april 2011

Annika tipsar

När jag umgås med mina hästar går det alltid åt mycket hästgodis, när vi trickar, är ute och går, tömkör, efter ridning, när en häst varit hemma själv osv.
I början köpte jag Lincon hästgodis i olika smaker i små påsar från hööks. Lagom storlek på godiset tyckte jag, dock gick det åt minst en påse godis när vi klickade och en påse kostar 17kr. Klickar man eller ger mycket godis i allmänt kan ni ju tänka er att det blir ganska dyrt. Bilden är lånad från http://www.hooks.se/
För några veckor sen var jag på granngården i örebro. Dom hade då extra pris på ett pellets godis, Krafft Morot. Jag har variot lite skeptiskt till att ha pellets som godis då jag tyckte det var för smått att handskas med. Men dom hade 3kg för 100kr så jag köpte det för att testa och jag tycker det var suveränt. Det har räckt länge och man kan belöna många gånger och ha mycket godis med sig utan att det blir fullt i fickan :) http://reitsport.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar