tisdag 15 mars 2011

Såg nu att det var ett tag sen jag uppdaterade. Idag är det strax över två veckor sen jag flyttade pojkarna och det har flytit på ganska bra faktiskt endå. Dock har jag varit sjuk nu i snart en vecka så vi har inte varit speciellt aktiva men imorrn ska det pysslas och grejas för nu börjar jag få så dåligt samvete över att dom bara går där i hagen och inte gör något, trots att jag hostar och slemmar men det är sånt som är. Zorro har gått ner lite i vikt och jag har införskaffat både sele och rockard till Athlas så nu ska jag väl försöka få honom inkörd också. Funderar på att skaffa mig en till häst. Dock vet jag inte om orken kommer räcka till men det återstår att se. Hittade en liten shettispojk i degerfors som jag vart sugen på, en 1-årig hingst. Får se om han finns kvar sen när jag har fått lön, sånna fall kan jag ju åka och kika lite iaf.

2 kommentarer:

  1. det är farligt att kika lite, oftast blir man ju kär :P

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera