söndag 20 mars 2011

När ska vi komma igång ?!

Känns som att jag aldrig kommer igång med hästarna. Har nog inte ridit på säkert två veckor och nu när jag egentligen kunde vart jag så himla trött att jag inte orkade bara för att jag var på fest, sov dåligt och kom hem kl 16 idag. Men imorrn ska vi väl hinna med och greja innan jag ska iväg och jobba eftermiddag. Det var längesen jag jobbade eftermiddag nu men det är bara två dagar så det kommer bli helt okej. På söndagen ställer vi ju fram klockan också och det innebär ju att det blir mörkt senare = toppen för min del :)
Hoppas snön försvinner snart så jag kan ta upp lastträningen med Zorro igen. Får jag inte till det nu så kan jag ju likabra börja se mig om efter något allternativ, typ att lämna iväg honom till någon som kan sånt och att jag får en lektion sen när jag ska hämta honom, eller liknande.
Passar på att slänga upp en bild på Athlas som jag tog igår också :)

2 kommentarer:

  1. Det är svårt att komma igång ibland. Fast det beror ju kanske även på hur mycket tid man har.
    Fast alla har ju svackor..

    Men som med William har jag knappt hållt igång alls i vinter, har väl börjat lite smått nu under februari.
    Men så har jag anmält oss till en "prova på" klass i distans och då måste han vara igång.
    Så då har jag ett mål med ridningen.
    Det kanske inte är så kul att känna att man är tvungen, men när man väl kommer igång igen, när man väl tar sig tid så är det ju så roligt, å då blir man mer peppad av det :P

    SvaraRadera
  2. Tror man måste ha något mål för att få tummen ur röven och göra något. Iaf jag :) Fick ni tag i någon bra hovslagare ?

    SvaraRadera