torsdag 17 februari 2011

Kom ut till stallet idag och tänkte bara ge Zorro lite mat, borsta av dom och sen åka vidare emot stan och köpa aggregat och annat så att jag kan flytta dom så fort som möjligt. Kände mig trött och tung i huvudet när jag åkte dit och i dörren möttes jag av en glad mamma och en minst lika glad Emma. Dom skulle ut och rida ihop och frågade om jag ville med men tackade nej då jag hade tänkt åka till marieberg och är så satans trött på att harva längs den där grusvägen. Borstade av Zorro samtidigt som dom klädde på sina hästar och jag kände hur jag var nära på att bryta ihop och börja böla. Känner typ en stress för att jag inte rider, samtidigt som jag inte vill rida för jag är verkligen trött på grusvägen och så kollar jag på Zorro och ser hur fet han har blivit. Allting har bara blivit som nån sketen cirkel men nu hoppas jag verkligen att det ska bli bättre när jag flyttat dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar