tisdag 15 februari 2011

26 Februari flyttar jag pojkarna till vanneboda. Kommer behöva åka ut dit både morgon och kväll och veckan efter har jag förmiddagsvecka. Tar inte det livet av mig då så är det nog ganska lugnt. Kommer jag inte igång med ridning och allt då så vet jag fan inte vad jag ska göra. Idag när jag hade varit ute och lekt med Athlas och sen skulle borsta av honom lite snabbt innan jag skulle släppa ut han i hagen igen så stod han och skakade för att han frös så mycket. Stackarn. Hann inte borsta klart pga det utan det var bara att slänga på honom täckena och sen gick vi en liten bit så han skulle få upp värmen :) Zorro lyckades gå i spansk skritt några steg idag och han pussar klockrent nu :) Dom är så duktiga mina pojkar !

1 kommentar:

  1. Det är kul att lära dom "puss" :) William lärde sig på 10 min, trodde det skulle ta flera dagar typ. nu pussas han jämt :P /Ellen

    SvaraRadera