måndag 3 januari 2011

Mina mål för 2011

Jaha gott folk, nu är det nytt år igen. Och som ni alla vet så innebär detta att man lägger upp mål och löften som man ska nå och klara av under året. Här är mina mål för mig och pojkarna ! Mina mål för Zorro är att: - han ska bli smal och fin igen för att minska risken för fång och slitningsskador och annat - han ska ha ALL sin man kvar - vi ska träna i ridhuset en gång i veckan - vi ska ha fått bättre samspel och förståelse - han ska gå att köra i transporten utan några större problem - utveckla bugan mera - utvecklas i markträningen Mina mål för Athlas är att: - få honom inkörd - smalare för att minska risken för fång - vi ska träna i ridhuset en gång i veckan - utveckla alla trick och ta oss vidare - bättre samspel, tillit och förståelse Mina mål för mig själv är att: - genomföra mina mål med grabbarna på ett så bra sätt som möjligt - att sysselsätta dem 6 dagar i veckan, dels för att dom ska bli stimulerade och för att vi ska kunna nå mina mål som jag har satt på dem - jag ska ska få bättre förståelse för dom och bli arg och överreagera som jag gör ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar