tisdag 1 juni 2010

Promenad och rymmare

Igår tog jag och grabbarna en promenad i skogen. Zorro gick lös och var så duktig :) Athlas var ockå duktig :) På kvällen efter jobbet åkte jag och Linda dit för att greja med den stora hagen. I lilla hagen har dom snart ätit rent och dom vill verkligen vara i en annan hage. När vi hade dragit tråden en bit så tappade Linda den så det blev en enda stor knut. Resten av kvällen ägnades år att försöka reda ut tråden och jag tjatade på Linda om att vi skulle klippa av den men hon var envis. Men nu är i alla fall bägge trådarna utrullade så långt dom räckte :) Imorse när jag kom till hästarna stod Athlas utanför hagen vid grinden och Zorro innanför med grinden stängd. Vet inte hur han kommit ut men han verkade ju hålla sig bredvid Zorro så det är nog kanske ingen fara. Dom fick gå lösa en stund medans jag och Linda grejade med staketet på förmiddan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar