onsdag 12 maj 2010

Igår vart det ridning. Försöker rida ihop han lite men han blir mest stark och okoncentrerad men det gick väl mer eller mindre stundtals i traven i alla fall.
Hade tänkt mig lite lek i hagen idag. Men somnade när jag kom hem från jobbet och sov lite för länge kan man säga. Regnet hängde i luften medans jag gjorde stallet, det duggade lite ibland. Då blir man inte så taggad på att göra något, speciellt inte om klockan redan är mycket. Blev en sväng med borsten på Zorro och Athlas fick vara idag. Har pysslat med honom varje dag sen jag hämtade honom.
Gick en liten promenad med Athlas igår. Han var jätteduktig och vi stod och tittade lite på Zorro och tjejerna som glatt kom fram och kikade. Stannade några gånger när vi gick för att se om han stannade när jag gjorde det och efter nåra gånger gjorde han det och då klickade jag och han fick godis. Kom en cyklist bakifrån också och Athlas blev livrädd. Men det är ju inte så konstigt, dom kommer ju fort och låter nästan inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar