tisdag 20 april 2010

Var några dagar sen jag skrev här. Det har egentligen inte hänt så mycket. Zorro försöker bli kompis med sina nya kompisar. Hade tänkt börja rida honom i söndags men när jag och Linda satt inne på ikea i karlstad och åt så ringde Ella och sa att Zorro var på rymmen. Han hade nog blivit inträngd i ett hörn i hagen och inte sett en annan utväg än att dra igenom tråden. När dom hittat honom var han i alla fall glad och han hade klarat sig bra. Dock hade han tappat 2 skor och hade lite fler bitsår. Hovis kommer på måndag så jag får väl vänta med ridningen tills dess. Var och hälsade på honom i hagen idag och nu verkar dom inte jaga honom lika mycket. Hoppas det blir bra det här för jag trivs där borta. Känner mig välkommen och väl mottagen också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar