lördag 17 april 2010

Sårig

Allting rullar på i nya stallet och det känns faktiskt riktigt bra. Men Zorro blir jagad i hagen ibland utav dem andra och är rätt utanför men någon gång ska han väl komma in i gänget. Han har fullt med sår på ryggen och ena sidan av halsen och lite sår utspridda. Marco har säkert varit på han mest skulle jag tro då han har massor med sår från broddar. Var inte meningen att Marco skulle haft sina broddar kvar men Emma har inte haft grejer att få bort dom med så vi hjälptes åt lite att ta bort dom idag så jag hoppas det inte blir så mycket mer sår nu.
Var ute och gick en liten sväng idag och han var verkligen taggad till max, ville springa osv. Han slår med frambenen när han är pigg och idag träffade han mig på handen igen. Inget som känns så värst mycket men ändå. Ser verkligen fram emot att börja rida snart, men tänkte vänta tills såren efter broddarna på ryggen har läkt lite mer. Han är så himla pigg nu så det ska verkligen bli kul :)
Syns inte så bra på bilden men strunt samma. Imorrn ska jag vara med Emma i stallet på eftermiddagen/kvällen så jag får vara med och se hur det går till på kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar