fredag 7 februari 2014

Dagarna rullar på. Idag har det regnat nästan hela dagen, bortsett från den lilla stunden då det kom snöblandat. Det är riktigt halt så det är ingen idé att ens fundera på att göra något då jag varken kan ta mig till ridhuset eller göra något hemma på stallplanen.

Har varit förbi hos Kicki idag och frågat om jag kan få låna någon ponny av henne att börja klicka med så jag får börja om från början. Jag kommer aldrig bli färdig med dom jag har hemma men jag vill ändå börja om från början för att fräscha upp minnet så jag senare kan använda det till mina "elever" sen. Ska ta med kameran och filma varje träningspass. 

Fick även erbjudandet att låna Thezz shettissto och klicka med. Självklart vill jag det! Även detta ska filmas och dokumenteras såklart!

Som det ser ut nu blir det troligen läger hos Gryning i sommar för mig och Athlas. Kan va kul att träffa lite annat folk och göra något ihop med min lilla ponny :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar