lördag 23 november 2013

Lite funderingar

Moa och jag har pratat om att hjälpa varandra med lastträning. Vi båda har svårlastade hästar som vi inte kommer underfund med och som verkar vara väldigt lika till sättet. Får vi dom bara lastbara ska vi underhållsåka med dom till ridhuset 1 gång i veckan sen och träna bara för att lasta och åka. Verkar minst sagt som att jag träffat någon likasinnad när det kommer till hästarna och som har lite driv så jag hoppas verkligen att detta blir av nu.

Funderar på att sälja Athlas sadel. Visst hade det varit kul om jag hade haft någon som hade lite driv och verkligen ville rida men jag har inte det engagemanget har jag märkt och rider ju dessutom inte själv just nu så det blir ju lite svårare då. Men som det är nu så hänger den ju bara och samlar damm. 

Zorros sadel lånade jag ut till en sköterska på mammas jobb. Hon skulle låna den en vecka för att se så den passade. Det har gått iaf 2 månader sen. Skulle bara ha 400 kr för den så hon hade ju faktiskt kunnat köpa den och hade hon inte velat ha den hade jag väl kunnat köpa tillbaka den om det varit så. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar