lördag 7 maj 2011

Eksemen från helvetet

Zorro går ju med eksemtäcke på sig för att han inte ska klia av sig manen. Jo han kliar sig fastän han har täcke på sig och fastän jag började med räcket i början på april. Dock har han aldrig kliat så det har blivit kala fläckar i man fästet, men det hade han i fredags. Så nu har jag ringt Veronica Niva som pysslar med kvant-medicin och hon kommer 22 maj och kollar Zorro. Jag tror inte på sånt där, för om det verkligen är så bra som det sägs så borde väl varenda veterinär använda det. Samtidigt känner jag att jag ska ge det en chans, för jag kan ju inte yttra mig om det förän jag har testat men det ska bli spännande och jag hoppas verkligen att det funkar :) Tills dess tänkte jag avstå från flugspray och att inte ha pälsglas i manen för att se om det blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar