onsdag 5 januari 2011

Det bara snöar

Det har snöat nästan konstant ända sen igår. Såg att det verkligen var på tiden att mocka inne på lösdriften så jag ska nog ta mig an det idag. Jag tycker det är skitbra där borta. Man kommer och går som man känner för, hjälps åt med hästarna och dom har det framförallt bra som kan gå ute hela tiden och äta och bara ha det bra i sin flock. Dock känner jag mig inte till freds med ridvägarna och jag kan inte säga annat än att jag är förjävla trött på att rida samma väg varje gång jag ska rida. Det har gjort att jag inte känner samma sug till att åka till hästarna längre utan jag vill hellre sitta hemma och inte göra något. Ska nog börja se mig om efter ett annat alternativ med bättre träningsmöjligheter. Lösdrift är det bästa sättet jag haft hästarna på men jag vill ju ändå kunna träna dem ordentligt och hålla dom i form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar