torsdag 3 juni 2010

Va roligt det är att se grabbarna i hagen. Dom är tätt intill varandra nästan hela tiden. Ena stunden är dom så bra kompisar och står och kliar och nästa stund är dom lite osams, som bröder :) På förmiddan var jag dit och fodrade lite, borstade och pysslade. Skulle visa Anne att Zorro kan buga och samtidigt var Athlas fastbunden vid stallväggen. Han vill ju ha något att göra hela tiden så stod han inte och grävde lite så tittade han runt hörnet för att kolla in om det fanns något spännande där. Zorro var seg och inte alls på hugget. Troligen för att det var så varmt. Men buga gjorde han så snällt och fint men yoga och backning vet jag inte om han var speciellt taggad på. Anne tyckte i alla fall att det var kul att se bugan och tyckte att vi var duktiga. Tog sen bägge hästarna och gick mot hagen. Släppte in Zorro där och så stod jag och Athlas på utsidan i skuggan. Vet inte vart min klicker är men lockade med godis så han skulle ta bak huvudet, som början till yoga. Gjorde det några gånger och *puss*, men pussen vill jag ha klicker när jag tränar. Måste leta reda på den. Athlas tyckte i alla fall att det var kul. Var ute och gick med dem efter jobbet. Kollade lite på fåren, gick över stora vägen och såg lastbil osv. Så idag har vi både gått och lekt :) Det sköna är att varje gång jag kommer och ska hitta på något med grabbarna gnägg så kommer dom fram till grinden. Har hittills inte behövt gå och hämta dem och det är så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar